Počet hráčů: 2
Věk: 6 – 99 let
Čas: 15 minut
Obsah: 2 herní desky, 2 sady po 15 dřevěných dílcích, 1 bodovací deska, 2 figurky, 2 sady po 15 kartách zadání
Princip hry: Hráči mají stejnou desku se stejnými dílky. Otočí se 2 karty zadání: podle nich musí hráči přemístit své dílky tak, aby napodobili rozložení zobrazené na kartách. Hráči hrají najednou a dílky posouvají vždy o jedno pole, na volné místo. Když si jeden z hráčů myslí, že zadání splnil, zastaví se hra a spočítají se body.
Cíl hry: Jako první nasbírat 50 bodů.
Příprava hry: Každý hráč si vezme desku a 15 dřevěných dílků: 1 tygra, 3 opice, 2 lemury, 2 gepardy, 3 modré listy, 4 zelené listy. Náhodně položte 15 dílků na desku tak, aby jedno pole zůstalo volné.
Roztřiďte karty zadání podle barev. Zamíchejte každý balíček. Vytvořte 2 balíčky a položte je lícem dolů doprostřed mezi hráče. Položte bodovací desku vedle a umístěte na první políčko 2 figurky.
Pravidla hry: Nejstarší hráč otočí jednu kartu zadání z každého balíčku. Oba hráči hrají ve stejnou chvíli.
Přemísťují dílky na své desce tak, že je posouvají vždy na volné pole, aby vytvořili stejné pořadí obrázků, jako je zobrazeno na zelené a / nebo modré kartě.
Zelené karty zobrazují kombinace některých dílků na desce. Modré karty zobrazují pozice některých dílků vůči jiným dílkům. Jakmile si jeden z hráčů myslí, že má hotovo, oznámí konec kola odpočítáváním: „3, 2, 1… STOP“.
Po ukončení odpočítávání se již hráči nesmí dotýkat své desky a spočítají se body.
Počítání bodů:
- Pro zelené karty zadání: získáváme body zobrazené na kartě, pokud se povede splnit zobrazený úkol.
- Pro modré karty zadání: získáváme body zobrazené na kartě v každém případě, kdy na desce splníme zobrazený úkol.
Hráči spočítají získané body za kolo a posunou své figurky na bodovací desce o odpovídající počet políček. Poté začíná nové kolo.
Pozn.:
- Hráči mohou splnit úkol ze zelené karty, úkol z modré karty nebo oba.
- Pokud hráč nesplní žádný úkol, nepočítá si žádné body.
- Pokud hráč, který zastavil kolo nakonec nemá splněný žádný z úkolů, posouvá se na bodovací desce o jedno pole zpět.
Konec hry: Jakmile jeden z hráčů dojde na bodovací desce na políčko 50, vyhrává hru.
Modré karty zadání: Na modrých kartách zadání je cílem umístit jeden dílek vedle jiného. Dílky musí být hned vedle sebe: nad sebou, pod sebou, vlevo nebo vpravo. Úhlopříčně to neplatí.
1 bod za každý dílek „opice“, který je vedle dílku „geparda“.
Zelené karty zadání: Na zelených kartách zadání je úkolem umístit několik dílků na desce.
Seřadit 3 dílky: přímo vedle sebe, v daném pořadí, svisle nebo vodorovně.
Seřadit 4 dílky: přímo vedle sebe, v daném pořadí, svisle nebo vodorovně.
Seřadit 4 dílky „zelených listů“ vodorovně nebo svisle a poté umístit z jedné strany dílek „tygra“ a z druhé strany řadu 3 dílků „opice“.
Obklopit dílek „tygra“ 4 dílky „zelených listů“.
Umístit 2 dílky „geparda“ do 2 protilehlých rohů (vlevo nahoře a vpravo dole nebo vpravo nahoře a vlevo dole).
Umístit 3 dílky „opice“ do 3 rohů (jakýchkoliv).
Seřadit úhlopříčně 4 dílky „zelených listů“ (jakákoliv úhlopříčka).
Umístit 4 dílky „zelených listů“ doprostřed desky.
Počet hráčů: 3 – 6
Věk: 7 – 99 let
Obsah: 20 karet se zadáním (120 obrázků), 1 kostka, 26 stavebních hranatých žetonů, 4 stavební kulaté žetony, 20 vítězných žetonků, 1 přesýpací hodiny na 45 vteřin
Cíl hry: Mít na konci hry co nejvíce bodů.
Příprava hry: Zamíchejte karty se zadáním a vytvořte z nich balíček lícem dolů doprostřed mezi hráče. Vedle položte stavební žetony hranaté i kulaté, přesýpací hodiny a vítězné žetonky.
Pro hru ve 3 nebo 6 hráčích: odeberte 2 karty zadání (z balíčku karet), aby každý z hráčů mohl stavět stejný počet obrázků během hry.
Pravidla hry: Začíná nejstarší hráč a poté se pokračuje ve směru hodinových ručiček. Vytáhne jednu kartu zadání a hodí kostkou, která mu určí, který obrázek na kartě ostatní hráči musí hádat. Např.: na kostce padne červená strana, musí uhádnout červený obrázek.
Poté položí kartu lícem dolů před sebe. Pozor, ostatní hráči nesmí kartu vidět.
Otočí se přesýpací hodiny a hráč má 45 vteřin, aby ostatním postavil daný obrázek a oni ho uhádli. K tomu používá stavební žetony, pomocí kterých skládá tvar na stole tak, aby ostatní hráči mohli uhádnout, o jaký obrázek z karty zadání se jedná.
Ostatní hráči se snaží co nejrychleji uhádnout, jaký je to obrázek: mohou hádat, kolikrát chtějí. Dokud někdo neřekne správnou odpověď, hráč, který staví, nesmí ani mluvit ani dávat nápovědy a pokračuje ve stavbě.
Jakmile některý hráč řekne správnou odpověď, stavitel otočí kartu zadání, aby to potvrdil všem hráčům. Hráč, který uhádl obrázek, získává vítězný žetonek a hráč, který stavěl, získává kartu zadání.
Pokud nikdo neuhádl, o jaký obrázek se jedná, dříve, než uplynul čas na přesýpacích hodinách: nikdo nezískává vítězný žetonek. Karta zadání se vyřadí ze hry.
Pozn.:
- Pokud se hráči přou o to, kdo řekl správnou odpověď dříve, je na hráči, který staví, aby rozhodl o tom, kdo byl rychlejší.
- Hráč, který staví, nesmí mluvit ani předvádět to, co je na obrázku, aby tím napovídal ostatním.
- Hráč, který staví, používá tolik stavebních žetonů, kolik chce, a může je libovolně otáčet.
Poté začíná nové kolo hry. Stavební žetony se rozmístí doprostřed mezi hráče a připraví se přesýpací hodiny. Další hráč vytáhne novou kartu zadání a je na něm, aby postavil obrázek, který budou ostatní hráči hádat.
Konec hry: Hra končí, jakmile není v balíčku žádná další karta zadání. Hráči spočítají své body: 1 bod za vítězný žetonek a 1 bod za kartu zadání. Hráč, který získal nejvíce bodů, se stává vítězem hry! Pokud nastane remíza mezi více hráči, vyhrává ten, který během hry získal nejvíce karet zadání.
Počet hráčů: 2 – 4
Věk: 7 – 99 let
Obsah: 4 herní desky, 1 látkový pytlík, 35 kartiček „míst“, 4x 10 žetonů „pirátů“, 4 žetony „truhly“
Kdo bude prvním pirátem, který najde cestu ke svému schovanému pokladu uprostřed ostrova? Posouvejte piráty jednoho po druhém tak, abyste vytvořili kříž, který určí místo skrýše. Snadná a strategická hra na pohyb v prostoru.
Princip hry: Desky hráčů jsou jako mapy k pokladu a pomocí žetonů pirátů hráči vytvoří kříž, který je nasměruje k umístění pokladu. Žeton „truhly“ je položen uprostřed desky a hráči musí posouvat žetony pirátů jeden po druhém, dokud nemají svisle i vodorovně řadu pirátů okolo své truhly.
Cíl hry: Jako první najít svůj poklad.
Příprava hry: Každý hráč:
- Vezme si jednu desku, kterou položí před sebe.
- Vybere žeton „truhly“, který položí na jedno ze čtyř šedých políček na desce podle označení místa vyznačeného na žetonu truhly.
- Vezme si sadu 10 žetonů pirátů, které rozmístí po 2 nebo po 3 na lodě ve 4 rozích desky.
Kartičky „míst“ se dají do pytlíku.
Pravidla hry: Nejmladší hráč začíná a stává se „aktivním“ hráčem, poté se hraje ve směru hodinových ručiček.
V každém kole hry, aktivní hráč vytáhne kartičku „místa“ z pytlíku, vybere si mezi přední a zadní stranou kartičky a nahlas řekne ostatním hráčům, jaké místo vybral.
Kartičky představují jedno z 8 míst znázorněných na desce hráčů:
Když je místo aktivním hráčem oznámeno, všichni hráči mohou přemístit jeden nebo více žetonů „pirátů“ na políčko představující toto místo.
Přesuny:
- Přesuny jsou možné pouze o jedno políčko: místo musí být vedle žetonu „piráta“.
- Přesuny jsou možné svisle, vodorovně nebo úhlopříčně.
- Hráč se může rozhodnout, že přesun nevyužije.
- Žeton „piráta“ nesmí přeskočit jiný žeton „piráta“.
- Není možné mít na jednom políčku „místa“ více než jeden žeton piráta.
Speciální kartičky:
Kromě 8 míst zobrazených na desce jsou ještě 4 speciální kartičky:
Aktivní hráč vybere místo mezi 8 možnými.
Na ostrově se také nacházejí krokodýli, kteří zpomalují postup pirátů.
Když se vytáhne kartička s krokodýlem, všichni hráči, kromě toho, který kartičku vytáhl, musí odstranit jeden ze svých žetonů „pirátů“, který se nachází v oblasti krokodýla na kartičce (šedé skály, zelená džungle nebo žlutá pláž) k políčku předchozí oblasti: z šedé na zelenou, ze zelené na žlutou, ze žluté do lodě.
V tomto příkladě: hráč přemístí svůj žeton 1, 2 nebo 3 na žluté políčko.
Když jsou přesuny uskutečněné, kartička se vyřadí ze hry a je na řadě další hráč, který ve svém tahu vytáhne kartičku z pytlíku.
Pozn.: pokud už v pytlíku není žádná kartička, všechny vyřazené kartičky se vrátí dovnitř.
Kolo po kole si hráči rovnají své žetony „pirátů“ na své desce.
Konec hry: Vyhrává hráč, kterému se jako prvnímu povede srovnat své žetony „pirátů“ do dvou řad, které se kříží u žetonu „truhly“.
Počet hráčů: 2 – 4
Věk: 5 – 10 let
Obsah: 1 herní deska s otáčecím kolotočem, 17 žetonů „dětí“, 10 žetonů „střapců“, 2 kostky
Princip hry: Děti milují kolotoče, ale především sní o tom, že získají střapce. Tah po tahu děti nastupují na atrakci. Ve svém tahu, hráči hodí 2 kostkami a vyberou si hodnotu jedné z nich, aby mohli zatočit kolotočem a umístit své vlastní postavy před políčko střapců.
Cíl hry: Získat co nejvíce střapců.
Příprava hry: Deska se položí doprostřed mezi hráče. Pozor, kolo, které představuje kolotoč musí být dobře zarovnané s políčky atrakce. Žetony „střapců“ jsou položeny na hromádce vedle políčka „střapce“ na desce. 2 kostky jsou položeny vedle.
Každý hráč si vybere žetony „dětí“ se stejnou barvou na pozadí. Při hře ve 4 hráčích: každý si bere 3 žetony. Při hře ve 3 hráčích: každý si bere 4 žetony. Při hře ve 2 hráčích: každý si bere 5 žetonů.
Všechny žetony se zamíchají, stranou „dětí“ dolů, poté se položí do fronty ze sebe před „vstupní“ políčko kolotoče. Žetony se poté otočí, stranou s dětmi nahoru.
Pravidla hry: Začíná hráč, který má narozeniny neblíže, poté se pokračuje ve směru hodinových ručiček.
Ve svém tahu provede hráč následující akce v tomto pořadí:
1) Nastoupí na kolotoč
- Pokud je jedno místo na políčku vedle vstupu, hráč nechá nastoupit 1. postavu z fronty na kolotoč.
- Pokud tam jsou volná dvě místa, nechá nastoupit první 2 postavy z fronty. První z fronty nastoupí dospodu políčka.
Poté se všechny žetony ve frontě posunou ke vchodu.
2) Zatočí kolotočem
Hráč hodí 2 kostky, poté otočí kolotočem. Kolotoč se otáčí ve směru hodinových ručiček. Hráč vybere hodnotu jedné ze dvou kostek a otočí kolotočem o takový počet políček.
Po otočení kolotoče hráči zkontrolují, jestli vyhráli žeton „střapce“ a jestli děti musí vystoupit z kolotoče.
Výstup z kolotoče:
- Pokud se 1 postava nachází vedle východu, musí vystoupit z kolotoče a postavit se na konec fronty, aby mohla znovu nastoupit na kolotoč.
- Pokud se 2 postavy nachází vedle východu, musí vystoupit z kolotoče a postavit se na konec fronty, aby mohly na kolotoč znovu nastoupit. Postava, která vystupuje jako první je ta, která se nachází blíže ke kraji.
Získání střapce:
- Pokud se 1 postava nachází vedle políčka „střapce“, hráč, kterého je tato postava, získává žeton „střapce“.
- Pokud se 2 postavy nachází vedle políčka „střapce“ (políčko, kde se nachází, má 2 atrakce), hráči, kterým tyto postavy patří, si střihnou (kámen, nůžky, papír). Vítěz získává žeton „střapce“.
- Pokud je výsledek střihání nerozhodný, hráči hru opakují, dokud není jeden vítěz.
- Pokud 2 postavy v políčku patří jednomu hráči, není potřeba střihat a hráč získává žeton „střapce“.
Hráč, který vyhrál střapec, si ho vezme a položí před sebe.
Konec hry: Hra končí, když jeden z hráčů získá poslední žeton „střapce“. Ten, který jich získal nejvíce, vyhrává hru.
Věk: 7-99
Počet hráčů: 2-4
Čas hry: 15 minut
Obsah: 4 hrací desky, 4 sady 6 žetonů "omezení", 4 hrací figurky "žraločího mláděte", 1 hrací deska "žraločího táty", 1 hrací kostka, 120 kostek "ryb".
a 1 látkový sáček.
Táta žralok bere své malé děti na lekci rybaření. Kdo bude hvězdou hodiny? V každém tahu mladí žraloci chytají 4 ryby, ale nemusí si je všechny nechat. Každý hráč bude muset chytře vybírat, aby zaplnil co nejvíce políček na své hrací desce. Snadná a divoká strategická hra!
Jak hra funguje: Hráči mají 7 tahů, aby se pokusili zaplnit co nejvíce políček na své rybářské desce kostkami "ryb".
V každém tahu hráči uloví 4 ryby, ale kvůli omezením ve hře si možná nebudou moct nechat všechny a mohou být nuceni některé z nich dát tátovi žralokovi. Pokud hráč dokončí řadu ryb na své desce, může se pokusit vzít si některé ryby od táty žraloka zpět. Na konci hry se body udělují pouze za dokončená políčka.
Cíl hry: Dokonči co nejvíce políček.
Sestavení hry: Každý hráč si vybere desku a vezme si "malého žraloka" a 6 žetonů "omezení", které k němu patří. Každý hráč umístí svou desku před sebe a položí 6 žetonů "omezení" na hrací plochu v náhodném pořadí na políčka s čísly 1 až 6. Poté umístí svou hrací figurku "malého žraloka" na hrací plochu číslo 1.
Do sáčku, který je položen uprostřed hráčů, se vloží 120 kostek rybiček. Hrací deska "táta žralok" a kostka se položí stranou.
Magnetická hra – rybaření
Pro 1 nebo více hráčů – 1 prut, 16 žetonů (16 různých zvířátek), krabice
Umístěte všechny žetonky do krabice obrázkem nahoru. Každý hráč zkusí ulovit jedno zvířátko použitím magnetického prutu.
Pexeso
Pro 1 nebo více hráčů – 16 žetonků (každé zvířátko má 2 ks)
Umístěte všechny žetony tváří dolů uprostřed stolu.
První hráč otočí 2 žetony dle své volby
Pokud se mu podaří otočit dva žetony se stejným zvířátkem i stejným barevným pozadím – vyhrává. Umístí vyhrané žetony před sebe a hraje znovu.
Pokud otočí žetony s odlišnými zvířaty, ukáže je ostatním a vrátí na místo tváří dolů. Hraje další hráč.
Jakmile jsou nalezeny všechny páry, hráči si spočítají páry a vyhrává ten, který jich má nejvíce.
BINGO
Pro 2-4 hráče – 4 hrací desky, 16 žetonů, 4 dřevěné figurky zvířátek.
Každý hráč si vybere herní desku, kterou položí před sebe a vybere si odpovídající figurku zvířátka. 16 žetonů jsou umístěny tváří dolů uprostřed stolu.
Nejmladší hráč začíná a otočí žeton:
Pokud se obrázek na vybraném žetonu shoduje s herní deskou, použije žeton a umístí ho na příslušné místo na desce.
Pokud se vybraný žeton neshoduje s obrázky na herní desce, vrací hráč žeton zpět tváří dolů.
Potom hraje další hráč. Vyhrává ten, který jako první zaplní svou desku všemi žetony.
Cestička
Pro 2-4 hráče. Obsahuje 1 herní desku (spodek krabice), 1 kostku a 4 figurky
Umístěte hrací desku doprostřed mezi hráče. Každý hráč si vybere zvířátko a umístí na startovací pole.
Nejmladší hráč začíná a hraje se v pořadí podle hodinových ručiček.
Hráč hodí kostkou – ta ukazuje barvu – hráč jde na nejbližší pole hozené barvy.
DJ01642 MEMO SHOP
S touto vzdělávací hrou si děti užijí velkou zábavu. Sada obsahuje 4 obchůdky (desky) - pekárna, ovoce a zelenina, hračkářství, oblečení. Do každého obchůdku /desky položte žetony se zbožím lícem dolů. Každý hráč dostane jeden nákupní seznam. Úkolem hráčů je otočit správný žeton ze svého seznamu. Ten si umístí na svůj seznam. Vyhrává ten hráč, který má nakoupeno vše ze svého seznamu jako první. Balení obsahuje celkem 24 dílů -4 karty s obchůdky, 16 žetonů zboží, 4 nákupní seznamy. Hra je určena pro děti od 3 let. Rozměry balení jsou 22,6 x 22,6 x 3 cm.
Vzdělávací a zábavná hra pro děti od 3 let, díky které se naučí poznávat barvy. Každé dítě si vybere zvířátko a poté se hází kostkou. Podle barvy, která padne, doplní hráč dílek do svého zvířete. Vyhrává ten hráč, který umístí všechny díly skládanky. Hra je vhodná pro děti od 3 do 6 let. V balení najdete 4 destičky - zvířata, 24 dílků a 1 kostku. Vyrobeno ze dřeva.
Počet hráčů: 1 - 4
Věk:
Obsah: 1 magnetický rybářský prut, 16 dílků, 1 kostka, 4 figurky zvířátek, 4 herní desky
Cíl hry:
Pravidla hry:
Magnetický rybolov
1 a více hráčů – 1 rybářský prut, 16 dílků (16 různých zvířátek), herní krabice.
Všechny dílky se položí do krabice tak, aby byla zvířátka vidět. Každý se ve svém tahu snaží ulovit zvířátko pomocí magnetického rybářského prutu.
Pexeso
1 a více hráčů – 16 dílků (každé zvířátko x 2 dílky).
Všechny dílky se rozloží naopak (stranou s balonem nahoru). První hráč otočí dva dílky dle svého výběru:
- Pokud jsou na těchto dílkách stejná zvířátka a pozadí stejné barvy: hráč je získává a pokládá před sebe a může hrát znovu.
- Pokud jsou na těchto dílkách různá zvířátka: ukáže je ostatním hráčům a poté je otočí zpět na stejném místě.
Poté je na řadě další hráč. Když jsou všechny dvojice nalezené, vyhrává ten, kdo jich má nejvíce.
Loto
2 – 4 hráči – 4 desky, 16 dílků, 4 figurky zvířátek
Každý hráč si vybere jednu desku, kterou si položí před sebe a umístí na ni odpovídající figurku zvířátka.
16 dílků se položí doprostřed stolu lícem dolů.
Nejmladší hráč začne a otočí jeden dílek:
- Pokud obrázek na vybraném dílků odpovídá jednomu z obrázků na desce hráče, položí dílek na daný obrázek.
- Pokud obrázek na dílků neodpovídá žádnému z obrázků na desce, vrátí ho hráč opět lícem dolů.
Poté je na řadě další hráč.
Vítězem se stává ten, kdo jako první najde všechny obrázky ze své desky.
Závodní dráha
2 – 4 hráči – 1 deska (záda krabice), 1 kostka, 4 figurky zvířátek
Deska se položí doprostřed mezi hráče. Každý hráč si vybere jedno zvířátko a položí ho na startovní políčko. Hraje se ve směru hodinových ručiček. Nejmladší hráč hodí kostkou. Kostka určí barvu: hráč posune své zvířátko a položí ho na první nejbližší políčko barvy, která padla na kostce. Pokud je políčko již obsazené, posune se až na další nejbližší volné pole této barvy. Pokud padne políčko krtka nebo lišky, posune se nebo couvne na další pole s tímto zvířátkem. První hráč, který dojde do cíle závodní dráhy, vyhrává hru.
Věk: 2,5 - 5 let
Obsah: 24 karet (12 rybek)
Cíl hry: Sestavit 4 rybky co nejrychleji.
Abyste v rybolovu uspěli, potřebujete celé rybky! Rychle, kdo jako první uloví všechny 4?
Pravidla hry: Doprostřed stolu rozložte 24 půlek rybek lícem dolů.
Pro nejmenší nebo při prvních hrách, můžete omezit počet rybek na stole (odstraněním obou částí rybek).
Všichni hráči hrají najednou a snaží se postavit co nejrychleji 4 rybky. Správně sestavená rybka má skvrnu jedné barvy!
Konec hry: První, kdo sestaví 4 rybky, vyhrává.