DJ05143 Město superhrdinů
Věk: 6-99 Počet hráčů: 2-4
Cíl hry: Porazit Superpadouchy dříve, než dojde ke zničení mrakodrapu.
Obsah: 24 karet s výzbrojí, 12 karet Superpadouch, 6 karet Superhrdina a 6 oboustranných karet mrakodrapu.
Příprava na hru: Sestavte puzzle s nezničeným mrakodrapem. Doprostřed stolu rozložte 6 karet se Superhrdiny, obrázkem nahoru. Zamíchejte karty se Superpadouchy a vytvořte z nich balíček, ve kterém obrázky směřují dolů, a balíček položte vedle karet se Superhrdiny. Rozdejte mezi hráče karty s výzbrojí:
pokud hrají 2 hráči: každý hráč dostane 12 karet a rozloží je do obdélníku 3x4,
pokud hrají 3 hráči: každý hráč dostane 8 karet a rozloží je do obdélníku 2x4,
pokud hrají 4 hráči: každý hráč dostane 6 karet a rozloží je do obdélníku 2x3.
Hráči se snaží zapamatovat si karty, které mají před sebou, a poté je otočí obrázky dolů.
Princip hry: Všichni hráči najednou společně čelí Superpadouchům. Každý Superpadouch se bojí 1 či 2 Supehrdinů. Hráči přivolávají Superhrdiny, aby porazili Superpadouchy. Musí k tomu ale najít tu správnou výzbroj.
Průběh hry: Na začátku kola hráči na stole otočí 2 karty se Superhrdiny. Hráči poté otáčí své karty s výzbrojí a snaží se najít takovou, která přivolá Superhrdinu schopného porazit Superpadouchy.
pokud hrají 2 hráči: každý hráč postupně otočí 2 karty s výzbrojí,
pokud hrají 3 hráči: 1 hráč otočí 2 karty s výzbrojí, ostatní pouze 1 kartu,
pokud hrají 4 hráči: každý hráč postupně otočí pouze 1 kartu s výzbrojí.
Během této části hry se mohou spolu hráči domlouvat a vybírat karty, které otočí.
Poznámka 1: Někteří Superpadouši se bojí 2 Superhrdinů. Není nutné vyvolávat oba dva, k poražení Superpadoucha stačí jeden.
Jakmile se otočí karty s výzbrojí, všichni hráči kontrolují, které Superhrdiny mohou pomocí této výzbroje povolat a zda tito hrdinové mohou Superpadouchy porazit. Aby mohli hráči povolat Superhrdiny, odloží zvolené karty s výzbrojí. Není možné povolat Superhrdinu, který není potřebný k poražení Superpadoucha.
Pokud je Superpadouch poražen: karta se vyřadí ze hry a použité karty s výzbrojí jsou také vyřazeny ze hry.
Pokud Superpadouch zůstává neporažen: jeho karta zůstává na místě, karty s nevyužitou výzbrojí také zůstávají na stole, otočeny obrázkem nahoru, a hráči otočí jeden dílek puzzle tak, aby na něm byla vidět strana s hořící budovou.
Poté začíná další kolo hry: odhalí se další 2 noví Superpadouši, začíná hrát hráč po levé straně hráče, který začínal v minulém kole.
Poznámka 2: Může se stát, že v jednom kole hry jsou více než dva Superpadouši, které je potřeba porazit. Hráči k tomu použijí karty s výzbrojí, které budou právě otáčet a také již otočené karty.
Bonus: Každý Superpadouch je zobrazen na dvou kartách. Jakmile hráči porazili Superpadoucha dvakrát, získávají Supersílu a každý z nich může nahlédnout pod jednu kartu, která leží na stole obrázkem dolů.
Závěr hry: Hra končí po 6 kolech, kdy byli odkryti všichni Superpadouši.
Pokud mrakodrap kompletně neshořel: výborně, hráči zvítězili! Superhrdinové odrazili útok Superpadouchů a zachrání město.
Pokud ale mrakodrap skončil v průběhu hry celý v plamenech, nebo pokud na konci kola zůstávají ještě 3 Superpadouši na útěku: hráči prohráli hru! Útok Superpadouchů je příliš silný a město se bude muset evakuovat!