Počet hráčů: 1 - 4
Věk:
Obsah: 1 magnetický rybářský prut, 16 dílků, 1 kostka, 4 figurky zvířátek, 4 herní desky
Cíl hry:
Pravidla hry:
Magnetický rybolov
1 a více hráčů – 1 rybářský prut, 16 dílků (16 různých zvířátek), herní krabice.
Všechny dílky se položí do krabice tak, aby byla zvířátka vidět. Každý se ve svém tahu snaží ulovit zvířátko pomocí magnetického rybářského prutu.
Pexeso
1 a více hráčů – 16 dílků (každé zvířátko x 2 dílky).
Všechny dílky se rozloží naopak (stranou s balonem nahoru). První hráč otočí dva dílky dle svého výběru:
- Pokud jsou na těchto dílkách stejná zvířátka a pozadí stejné barvy: hráč je získává a pokládá před sebe a může hrát znovu.
- Pokud jsou na těchto dílkách různá zvířátka: ukáže je ostatním hráčům a poté je otočí zpět na stejném místě.
Poté je na řadě další hráč. Když jsou všechny dvojice nalezené, vyhrává ten, kdo jich má nejvíce.
Loto
2 – 4 hráči – 4 desky, 16 dílků, 4 figurky zvířátek
Každý hráč si vybere jednu desku, kterou si položí před sebe a umístí na ni odpovídající figurku zvířátka.
16 dílků se položí doprostřed stolu lícem dolů.
Nejmladší hráč začne a otočí jeden dílek:
- Pokud obrázek na vybraném dílků odpovídá jednomu z obrázků na desce hráče, položí dílek na daný obrázek.
- Pokud obrázek na dílků neodpovídá žádnému z obrázků na desce, vrátí ho hráč opět lícem dolů.
Poté je na řadě další hráč.
Vítězem se stává ten, kdo jako první najde všechny obrázky ze své desky.
Závodní dráha
2 – 4 hráči – 1 deska (záda krabice), 1 kostka, 4 figurky zvířátek
Deska se položí doprostřed mezi hráče. Každý hráč si vybere jedno zvířátko a položí ho na startovní políčko. Hraje se ve směru hodinových ručiček. Nejmladší hráč hodí kostkou. Kostka určí barvu: hráč posune své zvířátko a položí ho na první nejbližší políčko barvy, která padla na kostce. Pokud je políčko již obsazené, posune se až na další nejbližší volné pole této barvy. Pokud padne políčko krtka nebo lišky, posune se nebo couvne na další pole s tímto zvířátkem. První hráč, který dojde do cíle závodní dráhy, vyhrává hru.